Grupurile țintă ale proiectului sunt formate din următoarele categorii:
➣ 30 tineri artiști debutanți participanți la programul de mobilitate de tip shadowing (femei/bărbați, studii medii/superioare, vârstă 14-24 ani, urban/rural);
➣ 30 tineri artiști debutanți participanți la taberele de creație (femei/bărbați, studii medii/superioare, vârstă 14-24 ani, urban/rural);
➣ 30 tineri artiști debutanți care beneficiază de mentorat de grup de la profesioniști în vederea dezvoltării aptitudinilor artistice;
➣ 30 artiști și profesioniști culturali participanți la training-urile inovative (femei/bărbați, studii medii/superioare, București, vârstă 18-65 ani);
➣ 120 participanți la 3 workshop-uri de antreprenoriat, management de proiect și marketing online pentru dezvoltarea competențelor artiștilor debutanți și profesioniști (femei/bărbați, studii medii/superioare, vârstă 18-65 ani, preocupări antreprenoriat, gestionare proiecte culturale, promovare brand online);
➣ 40 beneficiari ai programului de consultanță individuală a artiștilor debutanți și profesioniștilor din domenii creative și culturale pentru realizarea unui plan de afacere (femei/bărbați, studii medii/superioare, vârstă 18-65 ani, urban/rural, preocupări lansare start-up creativ/cultural);
➣ 450 participanți la stagiunile culturale cu 3 inițiative de artă contemporană tip concert cu participarea publicului pentru promovarea tinerilor artiști debutanți;
➣ 450 participanți la stagiunile culturale cu 3 inițiative de artă contemporană tip expoziție cu participarea publicului pentru promovarea tinerilor artiști debutanți.